Túžite po dlhších a hustých mihalniciach? Stavte na tieto potraviny, dokážu hotové divy

Túžite po dlhších a hustých mihalniciach? Stavte na tieto potraviny, dokážu hotové divy Zdroj: Profimedia
Ktorá žena by netúžila po dlhých hustých mihalniciach, ktoré pôsobia zvodne a príťažlivo? Ak ste takéto riasy nedostali do vienka, prezradíme vám najúčinnejší spôsob, ako ich kvalitu a vzhľad vylepšiť.

Ak vám príroda dokonalé riasy nenadelila a vy po nich túžite, nemusíte ihneď siahať po umelých. Výrazne pomôcť vám môžu aj tieto prírodné tipy, no možno ste netušili, že úplne najjednoduchší a najúčinnejší spôsob, ako pomôcť svojim riasam, je vhodný jedálniček. Pridajte si do stravy viac týchto potravín a uvidíte, že sa to čoskoro prejaví aj na kráse vašich mihalníc!

7 TOP potravín na krásne riasy

1. Vajcia

Vajcia sa vyznačujú vysokým obsahom bielkovín. Vlasy aj mihalnice sa skladajú z keratínu a potraviny bohaté na bielkoviny pomáhajú telu získať správne množstvo aminokyselín na jeho výrobu. Vďaka tomu budú vaše mihalnice silnejšie a dlhšie.

2. Losos

Je zdrojom omega-3 mastných kyselín, vitamínu D a B. Chráni riasy pred krehkosťou a vypadávaním. Vitamíny B a D podporujú ich rast.

Zdroj: Profimedia

3. Orechy

Orechy dodávajú telu omega-3 kyseliny a vitamín E. Mastné kyseliny spolu s vitamínom E transportujú krv a kyslík do vlasových folikulov, zvyšujú prietok krvi a posilňuje vlasové folikuly. Pomáhajú predchádzať ich vypadávaniu a podporujú ich rýchlejší rast.

4. Ovocie a zelenina

Ovocie a zelenina obsahujú vitamíny A a C, ktoré prispievajú k rastu mihalníc a tvorbe kolagénu. Šupka ovocia a zeleniny obsahuje množstvo minerálov a vitamínov, ktoré pomáhajú udržať riasy zdravé. Ak to nie je nutné, plody pred konzumáciou nešúpte, iba dôkladne umyte. 

Zdroj: Profimedia

5. Huby

Sú cenným zdrojom vitamínu B3 a zlepšujú krvný obeh a pomáhajú pri výrobe keratínu. Vitamín B3 stimuluje rast mihalníc, odstraňuje suché a krehké riasy a zabraňuje ich vypadávaniu.

6. Fazuľa

Fazuľa obsahuje vitamín H a kyselinu listovú. Tá zvyšuje prietok krvi do vlasových folikulov, čo pomáha, aby boli riasy silnejšie a nevypadávali. Vitamín H pomáha telu vstrebávať aminokyseliny a tuky, ktoré sú nevyhnutné pre zdravé mihalnice. 

7. Celozrnné potraviny

Sú bohaté na vitamín B6 a železo. Vitamín B6 stimuluje produkciu melanínu - pigmentu, ktorý dodáva riasam farbu, železo uložené vo vlasových folikuloch, zase zabraňuje oslabeniu a vypadávaniu mihalníc.

Zdroj: pinterest.com

​Kým vám riasy začnú rásť vďaka výživnej strave, vyskúšajte aj tieto tipy!

Zdroj: brightside.me

Máte tip na skvelý domáci recept? Pošlite nám ho!

TV Program

07:55 Káčerovo
08:20 NAŠI
09:05 NAŠI
07:50 NOVÁ ZÁHRADA
09:05 NA CHALUPE
10:25 NOVÉ BÝVANIE
07:55 KEBY BOLO KEBY - Láska, sex a šťastie
09:10 Áno, šéfe! USA V.
10:10 Áno, šéfe! USA V.
08:05 Okido II.
08:15 Viking Vicky
08:35 Máša a medveď II.
06:30 Vévodkyně
08:30 Modrý slon
09:55 Pomáda: Živě