Cvičila pravidelne, ale bez výsledkov: Stačila malá zmena a postavu má ako lusk!

Cvičila pravidelne, ale bez výsledkov: Stačila malá zmena a postavu má ako lusk! Zdroj: Instagram/rebeccafitness_eats
Krásna fitneska je na Instagrame veľmi populárna a inšpiruje tisíce žien. Len nedávno sa pochválila dokonalou postavou, za ktorú vraj vďačí zmene v cvičení.

Hoci Rebecca Catherine Smith pravidelne cvičila kardio, nespozorovala, že by sa jej postava nejako zmenila.

"Absolútne každý pohyb je zdravý, ale mal by sa striedať," myslí si krásna fitneska, ktorá sa kardio rozhodla zmeniť na posilňovanie. Táto malá zmena jej priniesla neuveriteľné výsledky!

Len nedávno zverejnila porovnávajúcu fotografiu. Na jednej je z čias, keď sa intenzívne venovala kardiu a na druhom zábere je odfotená po pár týždňoch, keď sa dala na posilňovanie. Na prvý pohľad je jasné, že posilňovanie jej perfektne vyformovalo svalstvo a vyzerá fantasticky!

View this post on Instagram

LIFTING MAKES YOU MANLY?! - It infuriates me how still so many girls think the second you pick up a dumbbell or protein shake you'll suddenly become the hulk🏋🏽 changing my training from cardio to weights changed me completely inside & out and each to their own but I personally don't think I've made my body look at all manly in my past year and a bit of weight training! Here are my 3 main reasons for girls to start lifting 🤗 - 1. Building strength & muscles: Lifting builds on a woman's natural curves and helps your body be the strongest it can. Ripped abs, sexy strong back, shoulder boulders & a curvy behind alll come from lifting 🍑 #strongnotskinny - 2. Loosing that extra body fat: my body fat % saw a MASSIVE fall when I began lifting because as your muscle mass INCREASES your metabolism INCREASES. Before I would spend hours on cardio machines thinking that will get rid of fat but never saw any results and just made me HATE going to the gym, and if you feel like your in that boat now then change it up now! - 3. Healthy relationship with food & body image: when your doing cardio in order to burn 'calories' it's so easy to look at food as numbers and end up feeling guilty for eating too much and feeling like you HAVE to restrict yourself to see results, well that's just not the case at all. Starting weight training made me realise food is fuel and I need LOTS of it to get the best out of my training 🐷 the amount I eat has honestly trebled since I picked up lifting and I absolutely love it 😂 there's no restricting and there's no guilt in indulging in treats once in a while because what better way to fuel a sesh 😏🍑 - Rant over if this convinces one girl to try out weight training mission complete but I wanna see MORE GIRLS in the weights section and get rid of the association that it's just for boys because it's not #gainingweightiscool #StrengthFeed #transformationthursday?🤔

A post shared by Rebecca Catherine Smith (@rebeccafitness_eats) on

Ženy si často myslia, že posilňovanie nie je pre ne vhodné, pretože „príliš naberú“ a stratia zo svojej ženskosti. Keď sa pozriete na túto mladú ženu, presvedčí vás o opaku.

Prečo by mali posilňovať aj ženy?

Získajú silu a spevnia svalstvo

Pracovanie s váhami a hmotnosťou pomáha vyrysovať prirodzené ženské krivky a pomáha telu byť silnejším. Pevné bruško, sexi chrbát, ramená i prsia sú výsledkom pravidelného posilňovania.

Roztopia nadmerný telesný tuk

Rebecca povedala, že keď začala trénovať silové cvičenie namiesto kardia, jej telesný tuk zaznamenal masívny pokles. Vysvetľuje si to tým, že keď sa zvýši vaša svalová hmotnosť, zrýchli sa aj metabolizmus.

Zlepšia vzťah k jedlu aj k svojmu telu

Pri posilňovaní si uvedomíte, že jedlo nie sú len kalórie a čísla a nestačí sledovať ako vám ubúdajú, keď bežíte na páse.

Uvedomíte si, že jedlo je palivo, vaša pohonná hmota na dosiahnutie dobrých výsledkov. Samozrejme, nepatria sem jedlá plné prázdnych kalórií, ale tie s obsahom bielkovín, zdravých sacharidov a vlákniny.

Vyzerá naozaj perfektne, súhlasíte?

View this post on Instagram

COMPOUND SUPERSETS 🍑🍑 - Few snippets of todays workout with @adamcapel of some of my favourite supersets to include when training glutes and wooowz do I feel it already 😳 - I always do at least one or two compound exercises each leg sesh (squat, deadlift, hip thrust etc) and feel so much more of a burn especially in glutes when I superset them with light weight high rep exercises like these and feel like I really am getting the most out of my workout and breaking a serious sweat 💦 - First one: • Sumo deadlift 4 x 5-7 reps • Single leg dumbbell deadlift 4 x 10-12 reps each leg Second one: • Squats 4 x 5-7 reps • Goblet pulse squat 4 x 12-15 reps - Followed these by hip thrusts (hit 100kg pb yay lol), walking lunges & leg extension! Try out these supersets to feel a serious burn 🔥

A post shared by Rebecca Catherine Smith (@rebeccafitness_eats) on

Zdroj: popsugar.com

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

17:00 NOVINY O 17:00
17:50 Súdna sieň
19:00 Krimi
16:50 Profesionáli III.
17:45 Profesionáli III.
18:45 Kutyil s.r.o.
17:00 C.S.I.: Kriminálka Las Vegas X.
18:00 C.S.I.: Kriminálka Las Vegas X.
19:00 Neserte nám pestúnku II.
17:25 Krtko
17:40 Strážca vesmíru Roger
17:50 Rapotáčik 2
16:40 Nanga Parbat
18:35 Den na zkoušku
20:15 Barva pleti