GOLO diéta hollywoodskych hviezd: Za dva týždne o 10 kíl menej!

GOLO diéta hollywoodskych hviezd: Za dva týždne o 10 kíl menej! Zdroj: Profimedia
Vďaka tejto super diéte už schudli také hviezdy, akými sú Miranda Kerr alebo Kate Hudson. A vychvaľujú ju až do nebies. Na čom je založená?

Fígeľ je vo vysokom obsahu bielkovín a takmer žiadne sacharidy. Nepočítate kalórie ani nič nevážite!

Ako diéta funguje?

Golo je vlastne skratka troch slov - Go lose weight (Choď a schudni), Go look great (Choď a tvár sa skvele) a Go love life (Choď a miluj život). GOLO spočíva v optimalizácii vášho inzulínu a núti telo, aby uvoľňovalo uložený tuk a znižovalo budúce ukladanie tuku.

Ako? Vďaka zvýšeniu inzulínového výkonu a riadenia ďalších kľúčových hormónov súvisiacich s prírastok hmotnosti. Vďaka bielkovinám a minimu sacharidov udržuje hladinu cukru v krvi nízku a stabilnú. Okrem toho GOLO obsahuje výnimočnú kombináciu potravín, čo podporuje trávenie.

Zdroj: Profimedia

Tri kroky k chudnutiu

GOLO diéta je postavená na troch základných krokoch. Prvým z nich je zmena jedálnička, kedy si strážite príjem cukrov. Druhou je konzumácia výživových doplnkov a tretia potom pohyb. Prvá fáza je najdôležitejšia a trvá štyri až šesť týždňov. Môžete ju ale kedykoľvek opakovať.

Ak chcete, aby bola diéta efektívna, musíte pri príprave jedál použiť skutočne len povolené potraviny. Žiadne vybočenie ani zhrešenie sa nepovoľuje. Zakázané sú chlieb, výrobky z bielej múky, hotové jedlá alebo čokoľvek, čo obsahuje pridaný cukor. Kalórie nepočítate.

Povolené potraviny a pohyb

Medzi potraviny, ktoré môžete bez obáv jesť, patria najmä mäso, ryby, vajíčka, mliečne výrobky, zelenina a strukoviny. Menu stimuluje metabolizmus a stabilizuje hladinu inzulínu. V druhom kroku sa pridávajú živiny rastlinného pôvodu, ako sú napríklad ľanový olej alebo ľanové semienko. Okrem toho, že udržia hladinu cukru na nízkej úrovni, útočia aj na vaše zásoby tuku. V treťom kroku je dôležitý pohyb. Podľa autora diéty Keitha Ablow je najvhodnejší intervalový tréning HIIT.

​Pozor, nehodí sa pre každého!

Aj keď už po dvoch týždňoch môžete zhodiť až desať kilogramov, musíte počítať s tým, že ako takmer pri každej diéte, aj tu sa najskôr zbavujete vody. Aby vám nezmizli svaly, je nutný pohyb. Autor diéty uvádza ako hlavné výhody diéty to, že nebudete mať chute na sladké a neprepadne vás vlčí hlad. Diéta nie je vhodná pre osoby, ktoré majú cukrovku, problémy s metabolizmom, obličkami alebo majú ťažkosti s kardiovaskulárnym systémom.

Ukážkový jedálniček na jeden deň

Raňajky: Mrkvový tvaroh (1 veľkú mrkvu nastrúhajte najemno, pridajte 150 gramov nízkotučného tvarohu s 50 gramami gréckeho jogurtu, 1 čajovú lyžičku citrónovej šťavy a ¼ čajovej lyžičky mletého zázvoru).

Desiata: Hrsť mandlí alebo iných orechov

Obed: Rybie špízy (1 malú cuketu nakrájajte na hrubé kúsky, 150 gramov filé nakrájajte. 6 cherry paradajok umyte a striedavo napichujte na paličke spolu s mäsom a cuketou. Na rozpálený olej pridajte trochu korenia a špízy na ňom asi osem minút opekajte. Podávajte s dipom z gréckeho jogurtu, do ktorého pridáte jednu čajovú lyžičku citrónovej šťavy a korenia).

Olovrant: 200 g syra cottage

Večera: Šalát s morčacím mäsom (125 gramov morčacieho mäsa nakrájajte na rezance, dajte do misy s jednou lyžicou olivového oleja. Pridajte prelisovaný zázvor a jeden strúčik cesnaku. Premiešajte a dajte na štvrť hodiny do chladničky. Potom opečte do chrumkava. Nakrájajte 1 žltú papriku a ½ červenej papriky, 1 veľkú paradajku, 1 jarnú cibuľku a 2 malé uhorky na plátky. Všetko premiešajte a polejte dresingom z 1 čajovej lyžičky horčice, 1 polievkovej lyžice balsamika, soli, korenia a oleja).

Zdroj: Profimedia.sk

Zdroj: prozeny.blesk.cz

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

05:40 Krimi
06:15 RANNÉ NOVINY
08:30 Súdna sieň
05:15 Fakty a fikcie II.
05:55 Prvé oddelenie II.
06:20 Prvé oddelenie II.
05:20 Profesionáli VIII.
05:55 TIPOS INFO
06:00 Kutyil s.r.o. II.
05:10 Sam a Max
05:35 Lovci drakov
06:00 Rozprávky z machu a papradia
06:20 Náhradní plán
07:55 Všechno, co si přeje
09:30 Lagerfeld - důvěrné