6 nenáročných trikov pred spaním, s ktorými schudnete rýchlejšie: Funguje to!

6 nenáročných trikov pred spaním, s ktorými schudnete rýchlejšie: Funguje to! Zdroj: Profimedia
Robíte všetko možné, ale stále sa vám nedarí dosiahnuť ideálnu váhu? Skúste sa zamerať na večerný čas, ktorý je pri chudnutí veľmi dôležitý. S týmito tipmi vám to pôjde ako po masle!

To, čo robíte a zjete vo večerných hodinách, môže byť absolútne kľúčové pri vašej snahe schudnúť. Ak sa zdravo stravujete, športujete a ručička na váhe sa nehýbe, vyskúšajte dodržiavať tieto jednoduché tipy. Budete prekvapení, ako rýchlo uvidíte pozitívne výsledky!

Po 19-tej hodine už nejedzte!

Najviac prehreškov robíme takmer všetci práve večer, čo je častým kameňom úrazu, prečo nedokážeme schudnúť. Vyskúšajte aspoň na pár týždňov striktne dodržať jesť iba do 19-tej hodiny, alebo si dajte posledné ľahké jedlo 3 hodiny predtým, ako pôjdete spať. Budete naozaj prekvapení, ako rýchlo pocítite prvé výsledky!

Vyskúšajte si dať na večeru tento skvelý šalát, ktorý podporuje chudnutie.

Zdroj: Profimedia

​Urobte si každý večer chvíľku pre seba

To, ako sa cítite, vo veľkej miere ovplyvňuje aj vašu snahu schudnúť. Nie nadarmo sa hovorí, že chudnutie začína najskôr v hlave. Aj keď máte povinností nad hlavu, ukradnite si každý večer aspoň pol hodinku iba pre seba. Relaxačný kúpeľ, krátka meditácia, alebo čítanie príjemnej knihy. To všetko vám pomôže zrelaxovať sa, upokojíte svoju myseľ a určite sa potom nebudete prepchávať jedlom.

Dajte si hrnček mlieka či biely jogurt

Ak vás večer pochytí vlčí hlad, doprajte si šálku vlažného alebo teplého mlieka, prípadne zjedzte malý biely jogurt. Malá dávka bielkovín pred spaním zaplní váš žalúdok, pomôže vám ľahšie zaspať a najmä, pomôže vám rýchlejšie odbúrať brušný tuk. Je to preto, že mliečne výrobky sú plné kazeínu, dokážu nakopnúť metabolizmus a spaľujú kalórie rýchlejšie.

Zdroj: Thinkstock

Aj osvetlenie spálne je dôležité

Vedeli ste, že na základe vedeckých štúdií sa zistilo, že ženy, ktoré spia v temných miestnostiach, majú nižšiu pravdepodobnosť nadváhy? Z tohto dôvodu si nenechávajte svietiť ani tlmené svetlo a zaobstarajte si poriadne závesy, aby ste v spálni nemali svetlo ani z ulice. Takto podporíte tvorbu melatonínu – hormón spánku.

Pripravujte si zdravé raňajky už večer

Ak sa ráno ponáhľate do práce, alebo pripravujete desiate deťom, ťažko si nájdete čas, pripraviť si niečo zdravé aj pre seba. Najlepší spôsob, ako začať deň zdravými raňajkami, je pripraviť si ich vopred. Vyskúšajte tieto skvelé raňajkové tipy, ktoré stačí ráno vybrať z chladničky!

Zdroj: Profimedia

Plánujte si jedálniček

Snažte sa pri každom väčšom nákupe naplánovať jedálniček aspoň na pár dní vopred, majte doma hlavne zdravé zásoby a ingrediencie, z ktorých si ľahko a rýchlo pripravíte zdravé jedlo. Takto sa vám nestane, že zo zúfalstva zjete prvé, čo vám príde pod ruku.

Dávajte si pozor na tieto potraviny! Tvária sa ako zdravé, ale opak je pravdou! 

 

Zdroj: womenshealthmag.com

TV Program

17:30 NOVINY
17:55 Moja mama varí lepšie ako tvoja
19:00 Krimi
17:35 Knight Rider
18:35 V divočine s Bearom Gryllsom
19:40 ŽREBOVANIE
16:55 Klamári II.
17:55 Súdna sieň
18:55 Súdna sieň
17:40 Strážca vesmíru Roger
17:50 Rapotáčik 2
18:00 Máša a medveď III.
16:15 Zátah
18:30 Muž, který se směje
20:15 Pohanský král