ÚTOK na vnútorné stehná: Už sa viac nebudú hompáľať!

ÚTOK na vnútorné stehná: Už sa viac nebudú hompáľať!

Vnútorné stehná sú problém, však dámy? Pustite sa s nami do boja menom spevňovanie. Osobný tréner vám ukáže, ako mať opäť nôžky ako mladica.

Bruško, zadok či svaly na rukách ste si už mali možnosť precvičiť v predošlých týždňoch. Dnes vám prinášame ďalší skvelý domáci tréning s moderátorom relácie TOP STAR a súčasne skvelým osobným trénerom - Jánom Bakalom. A rovnako, ako pri predošlých cvičeniach, si môžete zacvičiť v pohodlí svojho domova. Veríme, že skvelé výsledky sa dostavia už čoskoro!

„Vnútorné stehná sú ďalšou problémovou partiou, ale nič nie je nemožné a ak budete nasledujúce cviky cvičiť aspoň 20 minút denne, po pár týždňoch uvidíte prvé výsledky,“ radí skúsený tréner Ján Bakala. Poďte to spolu s nami vyskúšať!

1. Zdvih nohy vbok

Cvik č. 1. Zdroj: Michal Drapák

Dáte sa do polohy na pravý bok. Opriete sa rukou o celú plochu predlaktiach, váha spočíva na lakti. jednu nohu vystrie, druhú nohu preložíte za koleno. Špička smeruje dopredu a budete dvíhať nohu smerom k stropu. Noha je vystretá, dvíhame k stropu pätu, nie špičku. Takto zapojíte vnútornú časť stehenných svalov. Opakujete 20-krát v troch sériách, potom vymeníte strany.

2. Nožnice

Cvik č. 2. Zdroj: Michal Drapák

Ľahnete si na chrbát, ruky dáte popri tele, vystriete nohy do mierneho 45-stupňového uhla. Kolená aj špičky sú vystreté, nohy roznožíte a vzápätí urobíte „zástrih“ prekrížením oboch nôh. Pri tomto pohybe sa napne vnútorná strana stehien. Opakujete 20-krát v troch sériách.

3. Krúženie s vystretými nohami

Cvik č. 3. Zdroj: Michal Drapák

Ostanete v polohe ležmo – ležíte na chrbte, ruky sú ukotvené popri tele. Nohy zdvihnete do 45-stupňového uhla, roznožíte ich mierne do šírky ramien. Následne krúžite do vonkajšej strany oboma nohami súčasne, pričom opisujete nohami plný, symetrický kruh. V troch sériách opakujte dvadsaťkrát.

4. Unožovanie vbok

Zdroj: Michal Drapák

Dáte sa do polohy „mačičky“, teda na štyri. Na jednom kolene kľačíte, druhú nohu vystriete do strany. Koleno je pevné, svaly sú spevnené, špička flexnutá (v 90-stupňovom uhle). Nohu dvíhame hore a zase dole, pričom ju úplne nepoložíme. Smerom dole sa nadychujete a smerom hore vydychujete. Opakujete 20-krát v troch sériách a nohy potom vymeníte.

Všetky štyri účinné cviky na vnútornú stranu stehien si môžete pozrieť v inštruktážnom videjku.

Za poskytnutie priestorov ďakujeme fitnescentru Maximus Gym.

Máte chuť precvičiť si aj ďalšie problémové partie? Tu je presný návod, ako mať perfektné bruško , zadok či svaly na rukách:

Ach, to brucho. Zbavte sa pneumatiky do TÝŽDŇA!

Perfektný zadok za jeden mesiac: Domáci tréning s osobným trénerom

Stop ovisnutým svalom na rukách: 4 cviky na TRICEPS

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

08:20 SKUTOČNÉ PRÍBEHY
09:30 POLICAJTI V AKCII
10:35 Extrémna premena II.
08:30 Simpsonovci XX.
09:55 NEUVERITEĽNÉ! Záhady Crissa Angela
10:20 MacGyver
08:45 Nákupné maniačky
10:05 NOVÉ BÝVANIE
11:30 JAG II.
08:40 Oskar v balóne
08:55 Medzi nami zvieratkami
09:00 Rybičky Flip a Flap
07:45 Žena z mých snů
09:30 Černí baroni
11:20 Brána válečníků