Sexi ZADOK do leta: Tieto tipy vám pomôžu k vysnívaným krivkám

Sexi ZADOK do leta: Tieto tipy vám pomôžu k vysnívaným krivkám Zdroj: brightside.me
Ak túžite po príťažlivom pozadí, musíte pre to aj niečo urobiť. Ak si osvojíte tieto účinné rady, uvidíte, že sa vám to podarí oveľa rýchlejšie.

Pre dobrú kondičku a peknú postavu je rovnako dôležité cvičenie, ako aj strava. A to platí aj o perfektne vytvarovanom zadku. Začnite hneď a po pár týždňoch ho budete mať viditeľne pevnejší a krajší!

Ak ste sa rozhodli zapracovať na svojom zadku, musíte si uvedomiť, že bez cvičenia to nepôjde. Aby ste dosiahli svoj cieľ, tieto dva body sú nutnosťou:

  • Posilňujúce cvičenia
  • Zdravá a výživná strava

Potraviny, ktoré podporia tvarovanie pozadia

Bielkoviny

Zvýšenie denného príjmu bielkovín v kombinácií s tréningom napomáha rastu a regenerácii svalov. Medzi typické jedla s vysokým obsahom proteínov (bielkovín) patria hlavne vajcia, syry, mlieko, hydina, morské plody, ryby, hovädzie mäso, bravčové mäso, jahňacie mäso, teľacie mäso, sója, orechy a strukoviny. Snažte sa zahŕňať ich do svojho jedálnička denne a pripravujte ich na prírodný spôsob, vyprážanie vynechajte!

Zdroj: Profimedia

​Sacharidy

Vymeňte biely chlieb a cestoviny za celozrnné alternatívy. Sacharidy, ktoré vám pomôžu spevňovať svalstvo sú napríklad quinoa, hnedá ryža, ovos, všetky obilné cereálie, sladké zemiaky či kuskus.

Zdroj: Profimedia

​Tuk

Na rozdiel od zlých tukov, tie dobré poskytujú široké spektrum zdravotných výhod. Pomôžu vám tiež dosiahnuť telo vašich snov a dokonca vďaka nim aj ľahšie schudnete. Najlepšie zdroje zdravých tukov sú rybí olej, extra panenský olivový olej, mandle, avokádo, vlašské orechy a neprisládzané arašidové maslo.

Zelenina

Zamerajte sa na zeleninu bohatú na antioxidanty, akou je brokolica, špenát, kel a všetky druhy zelenej zeleniny. V konzumácii týchto druhov sa nemusíte vôbec obmedzovať. Pripravujte ich tepelne, ale skvelé sú aj v surovej podobe napríklad ako súčasť smoothie.

Zdroj: Profimedia

Najúčinnejšie cviky na pekný zadok

Všetky vieme, že krajší zadok si bez cvičenia jednoducho nevyčarujeme. Dobrou správou je, svalstvo na zadku je veľmi dobre a pomerne ľahko tvarovateľné, čiže ak začnete makať, výsledky uvidíte veľmi skoro!

Ideálne je striedať rôzne cviky a tréningy, ktoré spevňujú nielen zadok, ale aj celé telo. Svalom na pozadí prospejú najmä rôzne drepy, výpady, rýchla chôdza, výstupy do schodov, turistika, korčuľovanie a podobne.

Vyskúšajte perfektnú 5-minútovku na pevný zadok.

Pravidelne posilňujte zadoček pomocou drepov.

Vyskúšajte najobľúbenejšie cviky Jen Selter, ktorá sa preslávila práve dokonalo vytvarovaným zadkom. 

Zdroj: brightside.me, trulybooty.com

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

09:50 Súdna sieň
10:55 Súdna sieň
12:00 NOVINY O 12:00
08:50 Ochranca I.
11:15 DIVOKÉ KONE
12:55 Simpsonovci IX.
10:15 Nákupné maniačky
11:25 Nové bývanie
12:20 INTERAKTIVITA WAU
10:10 Agi Bagi
10:25 Malí chrobáčikovia
10:30 Tom a Keri
10:20 Únos Freddyho Heinekena
12:00 Až vyjde měsíc
13:35 Mladí, krásní a bohatí