Zlepší kondičku a spevní každý sval: Jeden rýchly CVIK vám zmení celé telo

Zlepší kondičku a spevní každý sval: Jeden rýchly CVIK vám zmení celé telo Zdroj: Profimedia/Pinterest
Nemáte čas na cvičenie niekoľkokrát do týždňa? Získajte lepšiu kondičku a sexi krivky pomocou cviku, ktorý vám spevní bruško, zadok, stehná aj paže naraz!

Krásna modelka Irina Shayk, ktorá už niekoľko mesiacov tvorí pár s hercom Bradley Cooperom má postavu, po ktorej túži snáď každá žena. Irina sa však nespolieha len na dobré gény a na svojich krivkách poctivo pracuje.

Modelka s božskými krivkami nedávno prezradila, že okrem iných druhov pohybu nedá dopustiť na cvik, ktorý jej zabezpečuje perfektnú kondičku.

Zdroj: pinterest.com
Tento cvik má poriadne staré korene, v roku 1930 ho vymyslel fyziolog Royal H. Burpee. Momentálne je hitom číslo jedna nielen medzi celebritami, ale do svojich cvičebných programov ho zahŕňajú aj špičkoví fitness tréneri.

Super cvik – “Angličák”

Ešte ste ho neskúšali? Poďte na to hneď! Cvik angličák (burpee) je veľmi účinná metóda, s ktorou sa pomocou jedného cviku zapojí hneď niekoľko svalových skupín. Nepotrebujete pritom žiadne pomôcky, iba trošku priestoru.

Zdroj: Thinkstockphotos
Začnite v stoji, prejdite plynulo do drepu, obe ruky dajte na zem, skokom dajte nohy dozadu a dostanete sa do kliku, znížte sa k zemi, skokom sa dostanete opäť do drepu a vyskočíte. Je dôležité robiť cvik rýchlo a plynule, akoby jedným švihom.

Vyskúšajte si rôzne obmeny angličákov s fitneskou Zuzkou:

Výhody angličákov

  • Zapájate viacero svalov naraz, precvičíte si brucho, zadok, chrbát, ruky aj nohy.
  • Účinne spálite kalórie.
  • Perfektne si zlepšíte kondičku.
  • Môžete cvičiť kdekoľvek, nepotrebujete žiadne pomôcky.
  • Výsledky sa dostavia veľmi rýchlo.
Zdroj: Facebook/Irina Shayk

Kedy cvičiť angličáky?

Na pohľad jednoduchý cvik je poriadne náročný, ale skutočne stojí za to! Môžete ho vykonávať v menšom počte na zahriatie pred ďalším cvičením, alebo ho cvičte v sériách ako hlavný cvik. Pokojne ho môžete zaradiť aj na koniec tréningu, podľa toho, koľko máte času, a ako vám to vyhovuje.

Začnite napríklad desiatimi opakovaniami a skúste si každý deň pridať. Pôjde vám to stále lepšie a už po pár dňoch sa budete tešiť z pevnejšej a štíhlejšej postavy!

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

17:50 Súdna sieň
19:00 Krimi
19:30 Noviny TV JOJ
17:55 Simpsonovci XIII.
18:25 Moja mama varí lepšie ako tvoja
19:25 TIPOS INFO
17:00 C.S.I.: Kriminálka Miami VIII.
19:00 Súdna sieň
20:10 Kosti VIII.
17:55 Ferdo Mravec
18:20 Rapotáčik
18:30 Máša a medveď I.
16:45 Hačikó: Příběh psa
18:30 Asteroid Kassandra
20:15 FILM TÝDNE: PREMIÉRA: Pohanský král