Večera podľa fitness trénerky: Vyskúšajte chutné zeleninové MUFFINY bez múky

Večera podľa fitness trénerky: Vyskúšajte chutné zeleninové MUFFINY bez múky Zdroj: Facebook/Pinterest
Hovorí sa, že večeru by sme mali dávať svojmu nepriateľovi. Ak sa snažíte zdravo stravovať či dokonca chudnúť, rozhodne by ste mali jesť aj večer.

Tak, ako sú pri zdravom životnom štýle dôležité raňajky, rovnako podstatné je aj to, aby ste nevynechávali ani večeru. Aj v tomto prípade však treba vedieť, čo si naložiť na tanier a najmä v akom čase.

Ak chodíte spávať v neskorých hodinách, pokojne si doprajte aj druhú večeru, vždy však dajte žalúdku čas, aby ju spracoval.

Čo radí fitness trénerka Alexandra Machanová?

  • Posledné jedlo treba zásadne konzumovať najneskôr 2-3 hodiny pred spaním, aby ste si nezaťažili žalúdok.
  • Večera by mala byť ľahká, výživná a chutná.
  • Doprajte si napríklad zeleninové polievky (bez zahusťovania múkou), strukoviny, tvrdé syry, vajíčka, hydinovú šunku a podobne, vhodné je vylúčiť sacharidy.
  • Vyhýbať by ste sa mali prílohám, akými sú chlieb, ryža, zemiaky, cestoviny a múčne jedlá, ale aj ovocie a sladené nápoje.
  • Najlepším nápojom nielen večer ale počas celého dňa je obyčajná voda.

Zeleninové muffiny bez múky

Ingrediencie:

  • Rôzna zelenina, ktorá sa dá pokrájať na malé kúsky (mrkva, cukina, pór, brokolica, karfiol, špenát, paprika a podobne)
  • Vajíčka
  • Tvrdý strúhaný syr
  • Bylinky podľa chuti – pažítka, petržlenová vňať, bazalka a podobne
  • Soľ
Zdroj: pinterest.com
Postup:

  1. Zeleninu podľa vlastného výberu dobre poumývajte a nakrájajte na malé, približne rovnaké kúsky.
  2. Zeleninovú zmes rozdeľte do muffinových foriem.
  3. Vajíčka rozšľahajte, pridajte nastrúhaný syr, mierne posoľte, pridajte bylinky a zalejte pripravené zeleninové kôpky. Nenaplňte ich až po okraj, pretože sa mierne nafúknu.
  4. Vložte do rozohriatej rúry a pečte pri teplote 180°C približne 15-20 minút do zlatista.
  5. Hotovo!
Zdroj: Facebook/TRÉNER NA DOSAH

TIP navyše

Ak budete pripravovať večeru pre veľkých hladošov, môžete pridať aj chudú šunku nakrájanú na kocky, prípadne šampiňóny. Ako prílohu si môžete dopriať misku šalátu z čerstvej zeleniny podľa vlastného výberu.

Alexandra Machanová

Ako osobná trénerka pracuje na Slovensku aj v zahraničí už viac ako 15 rokov. Jej projekt TRÉNER NA DOSAH vznikol ako prirodzené vyústenie jej pôsobenia v športovom živote. Saša sa snaží ľuďom priblížiť pohyb ako taký a tiež im radí, ako sa zdravo stravovať.

Zdroj: pinterest.com

Viac receptov ale aj kopec zábavy môžete zažiť s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja o 17:55 na JOJ-ke počas pracovného týždňa. V sobotu 13. februára nezabudnite sledovať celebritný špeciál. "Barkolovci" a "Strculovci" vás budú zabávať od 20:35 na JOJke!

 

Zdroj: joj.sk

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

08:10 POLICAJTI V AKCII
09:25 Súdna sieň
10:45 Súdna sieň
08:40 Ochranca III.
09:50 Ochranca III.
10:50 MacGyver
08:45 Nákupné maniačky
10:05 NOVÉ BÝVANIE DIZAJN
11:25 Komisár Rex XVI.
09:20 Malý medvedík
09:45 ZáchranáRik II.
09:50 Kúzlovanie
08:05 Love and Mercy
10:20 Popelky
12:00 Světluškou na 90 dní