4 kroky k štíhlejším bokom a stehnám: Výsledky uvidíte už po dvoch týždňoch!

4 kroky k štíhlejším bokom a stehnám: Výsledky uvidíte už po dvoch týždňoch! Zdroj: Profimedia/healthyrecipeshome.com
Oblé boky a stehná sú síce pre mužov príťažlivé, ale ženy sú práve s týmito partiami často nespokojné. Existujú spôsoby, ktoré vám ich vyformujú raz dva.

Pribúdajúcim vekom, ale aj z dôvodu nedostatočného pohybu a nezdravého životného štýlu sa ženám ukladá tuk práve v oblasti bokov a stehien, tkz. „tvar hrušky.“

Nevravte si, že sa s vašou postavou už nedá nič robiť. Zamerajte sa na tieto partie a začnite s pravidelnou starostlivosťou, pozitívne výsledky sa dostavia veľmi rýchlo.

Myslite aj na svoj hrudník! Nedovoľte prsiam ovísať! 2 TIPY vám prinesú viditeľné výsledky už po mesiaci!

1. Merajte sa!

Aj keď pri chudnutí sa práve váženie a meranie neodporúča, pri spevňovaní vašich bokov a stehien to rozhodne urobte. Zaveďte si denník a zapíšte si obvod vašich stehien, bokov, prípadne aj iných partií, ktoré by ste chceli zoštíhliť a spevniť. Bude to dobrý začiatok a silná motivácia k úspechu. Jedenkrát do týždňa sa premerajte a výsledky si zapisujte!

Zdroj: Thinkstockphotos

2. Pravidelne sa masírujte!

Každý večer si problematické partie masírujte masážnou kefou krúživými pohybmi, prejdite poctivo stehná, boky, aj zadok. Masírovaním rozprúdite prúdenie krvi v nohách, pokožka bude pevnejšia a menej náchylná na celulitídu. Nezabudnite sa na záver poriadne nakrémovať spevňujúcim telovým mliekom.

Nezabúdajte na bruško! Cvičenie na bruško, ktoré určite zaberie: Nájdite vnútornú motiváciu!

3. Nediétujte, jedzte zdravo!

Ak túžite po štíhlejších bokoch a stehnách, nepomôže vám k tomu žiadna konkrétna diéta. Stačí, ak zmenšíte svoje porcie a vyradíte zo svojho jedálnička príliš tučné a sladké jedlá. Namiesto toho si doprajte pravidelný prísun zdravých a čerstvých potravín, dostatok sezónneho ovocia a zeleniny, celozrnné výrobky a chudé mäso.

4. Bez pohybu to nepôjde!

Nemusíte zvoliť prehnané tempo a vyberať si príliš namáhavé cvičenia. Oveľa dôležitejšia je pravidelnosť. Skúste cvičiť aspoň dvadsať minút každý deň. Zlepšíte si krvný obeh, podporíte kardiovaskulárne zdravie, čo vám pomôže prirodzene schudnúť.

Zamerajte sa na cvičenia, ktoré najlepšie pôsobia na svalstvo na nohách, najviac na stehná a zadok. Ideálne je kombinovať výpady a drepy napríklad s rýchlou chôdzou či bicyklovaním. Nemusíte to preháňať, ide o skutočne najmä o pravidelnosť.

Zdroj: Profimedia

Dodržiavate ich? 7 potravinových pravidiel, ktoré vás zbavia nafúknutého brucha už za týždeň!

Zdá sa vám to príliš jednoduché? Tak poďte na to čím skôr. Dodržiavajte poctivo každý jeden bod a prvé výsledky v podobe pevnejších a štíhlejších bokov a stehien sa určite dostavia už po dvoch týždňoch!

Zdroj: healthyrecipeshome.com

Máte tip na skvelý domáci recept? Pošlite nám ho!

TV Program

05:50 Krimi
06:25 Noviny TV JOJ
07:10 Dr. Dolittle 3
05:20 Súdna sieň
06:00 Súdna sieň
07:25 Chytrák a dvaja spoločníci
05:25 Staroveké proroctvo
06:05 Keď je pečenie umenie III.
06:35 Keď je pečenie umenie III.
05:05 Sníček
05:15 Tashiho svet
05:30 Nezvyčajná cesta Nilsa Holgerssona
05:10 S láskou, Rosie
07:05 Vášeň mezi řádky
09:05 Perfektní prázdniny