Chudnite s MELÓNOM! Zhodíte až dve kilá za tri dni

Chudnite s MELÓNOM! Zhodíte až dve kilá  za tri dni Zdroj: Thinkstockphotos
Čas chutných a voňavých melónov je konečne tu! Tieto sladké plody nie sú len skvelým osviežením v letných horúčavách, ale aj výborným spojencom, ak chceme zhodiť nejaké to kilo do plaviek.

Pre mnohé z nás je v rámci diéty najťažšie vzdať sa sladkého. V tomto prípade je chudnutie s melónom ideálne, pretože uspokojí vaše chuťové bunky a vďaka nízkej energetickej hodnote vám pomôže v boji s nadbytočnými kilami.

Sladká pochúťka s množstvom benefitov

Melóny obsahujú až 90% vody, ktorú v letných mesiacoch potrebujeme ešte viac ako inokedy. Vďaka veľkému množstvu vlákniny nás sladké plody nadlho zasýtia, pretože jej spracovanie si žiada čas.

Okrem toho určite oceníte aj účinky ďalších látok, ktoré napomáhajú odbúravaniu tukov, ako je vápnik, draslík, horčík či železo. Obsahujú tiež vitamíny skupín A, B a C.

Melón nie je len pomocníkom pri chudnutí, má aj veľa zdravotných benefitov. Pomáha pri očiste lymfy, krvi a močových ciest, zlepšuje cirkuláciu, uvoľňuje cievy, obnovuje správny pohyb čriev a prečisťuje obličky.

Zdroj: Thinkstockphotos

Melónová diéta

Ak ste rozhodli pre diétu s melónom v hlavnej úlohe, máme pre vás skvelý jedálniček na tri dni. Pri poctivom dodržiavaní za toto obdobie schudnete minimálne dva kilogramy! Po skončení diéty treba pokračovať v zdravom stravovaní, aby ste sa vyhli jojo efektu. Keďže budete mať stiahnutý žalúdok, bude to pre vás oveľa jednoduchšie.

1. deň

Raňajky: Müsli s červeným melónom a nízkotučným jogurtom

Desiata: Smoothie z červeného melóna

Obed: Pripravte si cestovinový šalát s cukrovým a vodným melónom. Budete potrebovať celozrnné cestoviny, 250 g žltého melóna, rukolu, 200 g parmskej šunky a olivový olej.

Olovrant: 450 g vodného melóna

Večera: 250 g cukrového melóna, 250 g vodného melóna a 150 g mozarelly

Zdroj: Thinkstockphotos

2. deň

Raňajky: Melónové smoothie

Desiata: Šalát z vodného melóna, mäty a zmesi orechov

Obed: Grilované krevety s cukrovým melónom, citrónovou šťavou a zázvorom

Olovrant: 450 g vodného melóna

Večera: Grilovaný vodný melón s parmskou šunkou a mozzarelou

Zdroj: Thinkstockphotos

3. deň

Raňajky: Müsli s cukrovým melónom a nízkotučným jogurtom

Desiata: Cukrový melón s parmskou šunkou

Obed: Zeleninový šalát z rukoly, čiernych olív, cukrového melóna, vodného melóna a nízkotučného syra. Pripravte si k nemu dresing z balsamica a lyžice medu.

Olovrant: Melónové smoothie

Večera: Pripravte si sladké rizoto s melónom. Budete potrebovať 150 g ryže na rizoto, 250 g cukrového melóna, 20 g pistácií a 500 ml mlieka, čerstvú mätu. Ryžu povarte v mlieku, kým nebude celkom mäkká. Medzitým na panvici osmažte kocky melóna a opražte pistácie. Nakoniec všetko zmiešajte a pridajte nadrobno nasekanú mätu.

Zdroj: Thinkstockphotos

TV Program

20:35 INKOGNITO
21:50 INKOGNITO
23:00 Myšlienky vraha IV.
20:15 Plán úteku 2
22:20 INFORMÁCIE PRE TIPUJÚCICH
22:20 V divočine s Bearom Gryllsom
21:00 C.S.I.: Kriminálka Las Vegas VIII.
22:00 C.S.I.: Kriminálka Las Vegas VIII.
22:55 ŽREBOVANIE
21:20 Bobove dobrodružstvá na pláži
21:35 Sam a Max
22:00 Jahôdka a jej kamaráti II.
20:15 Pohanský král
22:15 Alibi na klíč
23:55 Všechny prachy světa