Ako ku štíhlosti? Konečne návod, ako byť zodpovedná za svoje telo

Ako ku štíhlosti? Konečne návod, ako byť zodpovedná za svoje telo Zdroj: Thinkstock
Ak nechcete nosiť jednodielne plavky, pusťte sa do zmeny stravovania a životného štýlu čo najskôr. Uvidíte, že to pôjde!

Každé telo je iné, no jeho požiadavky sú často nevypočuté. Je jedno, či ide o pohyb, relax alebo jedlo. Dovoľte vášmu telu, aby behalo, jedlo to, na čo má chuť a mohlo relaxovať. Prečítajte si, ako by ste mohli dosiahnúť to, aby ste vyzerali štíhlo a hlavne, aby ste konečne žili tak, ako túžite.

Spánok je skutočne dôležité

Dostatok spánku je nielen prevenciou  rôznych ochorení, ale tiež udržuje našu hmotnosť v optimálnej rovine. Je  vedecky dokázané, že jeho nedostatok vedie k rýchlejšiemu priberaniu, pretože dochádza k metabolickým zmenám v organizme.

Nečakajte na hlad a smäd

Ak vaše telo vyšle do mozgu signál, že ste smädný alebo hladný, môže byť už neskoro. Aby ste predišli šokovej terapii, ktorá pre náš organizmus vôbec nie je komfortná a často sa s ňou telo vyrovnáva ukladaním si tukových vankúšikov, mali by ste jesť pravidelne. Telo vám dokonca môže hovoriť, že máte chuť na zeleninu- zo začiatku to pôjde ťažšie, no dá sa to v sebe naučiť a rozvinúť. Ak však máte neustále chuť na hranolky, ktoré vášmu telu neprospievajú, naučte váš mozog, aby si uvedomil, že je to pre vaše zdravie škodlivé. Postupom času budete nezdravé potraviny odmietať. Čo však neznamená, že sa im budete vyhýbať ako kliešťom. Ak bude príležitosť, pokojne si doprajte.

Zdroj: Thinkstock

Máte auto namiesto nôh?

Ak patríte k typom, ktoré aj kvôli pár metrom preparkujú auto, nechajú sa výťahom vyviesť na druhé poschodie, či zabúdajú na prirodzený pohyb človeka, ktorým je chôdza, je na čase sa nad sebou zamyslieť. Rýchla a svižná chôdza je pre človeka najprirodzenejšia a dokonca je pre zdravie veľmi prospešná. Podporuje nielen náš kardiovaskulárny systém, zlepšuje činnosť mozgu, spevňuje telo a súčasne pri nej spaľujeme kalórie.

Kedy jedia štíhli ľudia večeru?

Štíhli ľudia majú večeru od medzi šiestou a siedmou hodinou podvečer, najneskôr štyri hodiny pred spaním. Svoju dennú rozlúčku s jedlom však nekončia s pocitom prejedania sa, ale príjemného uspokojenia. Na večeru je vhodné obmedziť sacharidy a zvýšiť príjem bielkovín.

Určte si priority: Jednou z nich má byť cvičenie

Cvičenie jednoducho musí byť. Začnite zvyšovať kondičné nároky na svoje telo. Odborníci a štíhli ľudia radia, aby sa každý, kto chce byť štíhly, snažil o pohyb. A to pôť krát do týždňa. Cviky by sa mali meniť a striedať. V jeden deň si „zazumbujte“ a iný deň sa dajte na relaxačnú jogu.  Ak si myslíte, že z časového hľadiska je to luxus, mýlite sa. Pohyb je pre naše zdravie a vitalitu rozhodujúci faktor –a to nielen fyzického zdravia, ale aj duševného. Aj preto by ste si mohli svoje telo viac chrániť, aby ste sa cítili zdravo a vitálne.

Ak vás diéty nelákajú, pretože nechcete hladovať, začnite sa stravovať ako raper Patrik Rytmus Vrbovský. Ten pred pár rokmi zmenil nielen jedálniček, ale aj životný štýl celkovo: Chcete schudnúť po sviatkoch? S diétou podľa Rytmusa sa vám to podarí!

Nechcete v lete nosiť jendodielné plavky? Zavičte si s osobným trénerom Jankom Bakalom: Ach, to brucho. Zbavte sa pneumatiky do TÝŽDŇA!

Ďakujeme za vaše názory

TV Program

19:00 Krimi
19:30 Noviny TV JOJ
20:15 Bohatá zima s JOJkou
18:55 Súdna sieň
19:55 ŽREBOVANIE
20:05 INFORMÁCIE PRE TIPUJÚCICH
19:00 Kosti VIII.
20:10 Dr. House VII.
21:00 C.S.I.: Kriminálka Miami V.
19:05 Sníček
19:20 Barbapapa I.
19:30 Ferdo Mravec
18:15 Božská Florence
20:15 Pláč sovy
22:05 Pán Šanghaje