Fanúšikovia ju zvozili za nevydarenú reklamu: Je na TOTO Belohorcová odkázaná?
Máte vypnuté reklamy
Vďaka financiám z reklamy prinášame kvalitné a objektívne informácie. Povoľte si prosím zobrazovanie reklamy na našom webe. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Zdroj: Instagram/zuzanabelohorcova
Byť úspešným influencerom je v tejto dobe veľmi výhodné, no aj celebrity by si mali dobre rozmyslieť, komu kývnu na spoluprácu. Zuzane tento krok zjavne veľmi nevyšiel.
Stále sexi Zuzana Belohorcová sa so svojím mužom Vlastom Hájkom a deťmi Salmou a Neviom presťahovala kvôli pandémii koronavírusu a tiež kvôli ekonomickej kríze s ňou spojenej zo slnečnej Floridy do španielskej Marbelly. Zjavne sa musí aj ona obracať, aby sa aj v Španielsku mala jej rodina dobre.
Tak ako mnohí známi ľudia s veľkým počtom fanúšikov na sociálnych sieťach, tak aj Zuzana sa rozhodla zabodovať teraz viac ako influencerka. Žiaľ, vďaka produktu, ktorému urobila naposledy reklamu, jej fanúšikovia poriadne naložili. Myslíte si, že zaslúžene?
Kritika na adresu Belohorcovej sa zniesla kvôli tomu, že na Instagrame propaguje vitamíny, ktoré podporujú rast a kvalitu vlasov. Podľa jej fanúšikov je tá posledná, čo sa na to hodí, a napísali jej pod post desiatky posmešných komentov. Na túto „kauzu“ ako prvý upozornil český Blesk.
„Želatínové vitamíny, vďaka ktorým sa vraj užívateľom výrazne zlepší kvalita vlasov... Tak šup, šup, objednávajte... Nielen ja, ale celá naša rodina sú spokojní zákazníci, už dlhšie ako rok, a nemôžeme si ich vynachváliť..." tvrdila skalopevne Belohorcová na sociálnej sieti a pripojila fotografiu aj so svojou dcérkou, kde sa nedá prehliadnuť, že obe toho majú na hlave žalostne málo...
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Paradoxné je aj to, že samotná Zuzana sa pravidelne posťažovala na to, že do vienka jednoducho nedostala hrivu, po akej vždy túžila a tak si často vypomáhala príčeskami.
"K vám sa reklama na tento produkt nehodí, máte úplne riedke vlásky..." napísala jedna ešte mierne, ostatní boli oveľa ostrejší.
"Reklamu na vitamíny na vlasy podporujúce ich rast a kvalitu pochopím u Verešovej, ktorá má nádherné, dlhé, husté a zdravé vlasy, tá je ideálnou tvárou tohto produktu, ale vo vašom podaní to vyznie skôr ako paródia," nešetril ju ďalší.
„Sorry, nepoznám nikoho kto má menej vlasov než ona. Ja si zdravé a silné vlasy predstavujem inak. Počas roka, čo už to vraj užíva, nie je vidieť žiadna zmena. A jej dcéra to hold zdedila po nej...“ stojí v ďalšom z komentárov.
Našli sa však aj také, ktoré sa Zuzany zastali. „Na jej Instagrame je naozaj minimum vecí, čo by propagovala, takže keď už niečo propaguje, tak je to určite dobré,“ zastala sa jej jedna z fanúšičiek.
Nuž, každý nech si urobí svoj názor. My Zuzanu chválime, že si negatívne komentáre z Instagramu nevymazala a možno si odteraz bude spolupráce vyberať ešte rozvážnejšie! Veď nakoniec, koľko celebrít propaguje podobné výrobky a pritom nosia denne parochne a príčesky?
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame